Altus vario

Vario je ERP systém přizpůsobený velikosti vaší firmy se skvělým poměrem cena/výkon.

 

Pracujeme s tímto softwarem již několik let a můžeme pouze potvrdit jeho výjimečnost. Je tedy samozřejmostí, že na externí vedení účetnictví ve Vaší firmě budeme používat právě tento software. Chcete-li si sami provádět mzdovou agendu, jsme více než ochotni nabídnout Vašim zaměstnancům školení.

Kompletní systém

Pro všechna oddělení firmy, pro různá odvětví.
Altus Vario řeší všechny potřebné firemní agendy jako nákup a prodej zboží, řízení výroby a  služeb, vedení účetnictví, mezd a  personalistiky. Díky tomu mají podniky všechny obchodní a ekonomické informace v jednom programu a vidí jejich vzájemné souvislosti. Jeden ekonomický systém znamená také nižší náklady na správu.

Software, který roste s firmou

Využívejte jen ty moduly, které opravdu potřebujete.
Altus Vario je modulární software, takže firma může začínat se základními moduly a další přidávat podle potřeby. Malé firmy, které nevyužijí plný objem dat, pořídí Vario se slevou v některé cenově zvýhodněné kategorii. Vario roste s firmou a díky tomu ho mohou používat živnostníci a drobní podnikatelé, firmy střední velikosti i velké firmy.

Příjemné ovládání a vzhled

Plná kompatibilita s MS Office, který se i podobně ovládá.
Microsoft Office je nepsaným standardem kancelářských aplikací. Altus Vario ctí vzhled a způsob ovládání, díky čemuž pracujete ve známém a přívětivém prostředí. Data Varia lze snadno kopírovat, exportovat a importovat pro analýzu a publikování prostřednictvím Office.

Systém používá téměř 20000 zákazníků

Variabilní modulární systém

Všechny moduly systému Altus Vario úzce spolupracují, ale každý z nich může být používán i samostatně. Například modul Banka zapisuje uhrazené částky u faktur v modulu Vydané doklady, ovšem pokud modul Banka nepoužíváte, můžete úhrady zapisovat přímo ve Vydaných dokladech. Každý uživatel má možnost vybrat si pouze ty moduly, které potřebuje, a sestavit si z nich systém, který odpovídá přesně jeho potřebám.

Jednotné řešení a konzistence systému

Všechny moduly mají důležité společné funkce, které zajišťují dokonalou konzistenci různých součástí systému. Modulární systém Altus Vario poskytuje společné rozhraní pro Adresář, Doklady a Katalog produktů. Mezi další společné modulární funkce patří správa uživatelů, přístupových práv, tisku, nastavení systému, hledání údajů ve všech agendách, úkoly a mnoho dalších.

Úkoly napříč systémem

Unikátní vlastností je systém úkolů. Během práce s kterýmkoli modulem můžete zapisovat sobě nebo kolegům poznámky do seznamu „co je třeba udělat“. Tyto úkoly navíc generuje sám systém za vás. Když například naskladníte zboží s nulovou cenou, do úkolů vám zapíše „Nezapomeňte doplnit cenu u produktu X na příjemce číslo PRIJ001, až bude známá“.

Neomezené knihy dokladů

Zde uvedené vlastnosti jsou shodné pro níže popisované moduly dokladů. Každý z modulů umožňuje založit neomezený počet knih dokladů. Každá kniha má vlastní číselnou řadu. V knize můžete vystavit libovolný druh dokladu (relevantní pro danou agendu) nebo máte možnost knihu omezit na určitý doklad. Každý si tak může zvolit vlastní systém organizace dokladů.

Snadný přístup k dokladům

Společné rozhraní pro všechny doklady dokáže zobrazit libovolný doklad v jiném modulu, než ve kterém vznikl. Například si můžete otevřít fakturu přímo z položek bankovního výpisu a zkontrolovat údaje. Ke každému dokladu lze zobrazit přehled souvisejících dokladů.

Doklady v různých měnách

Všechny doklady je možné vést ve dvou měnách současně, takže máte okamžitý přehled o částkách v korunách i cizí měně. Částky se automaticky přepočítávají oběma směry podle zadaného kurzu nebo podle modulu Kurzovní lístek. Díky tomu je možné pořizovat faktury do a ze zahraničí, vést devizové pokladny a banky.

Šablony záznamů šetří čas

Pro vystavení nových dokladů lze ve všech modulech použít šablony nebo kopii existujícího dokladu. V šablonách se dají nastavit výchozí hodnoty libovolných údajů dokladu a jeho položek, nebo si můžete připravit vyplnění dokladů včetně položek.

Cena informačního systému Altus Vario odpovídá velikosti vaší firmy a rozsahu, v jakém využijete jeho funkce. Cenu ovlivňují 4 základní parametry:

  • Počet uživatelů systému
  • Počet používaných modulů
  • Kategorie určená druhem databáze a počtem dokladů
  • Zvýhodněné nabídky

Základní cenovou nabídku vám rádi zpracujeme na základě osobní schůzky či písemné poptávky.
Orientační ceny informačního systému Altus Vario

Drobní podnikatelé

od 0rok
  • 1 až 3 uživatelé
  • Vario Express

Malá až střední firma

od 5 000rok
  • 1 až 10 uživatelů
  • Zvýhodněné "Start Up" kategorie softwaru

Firmy a organizace

od 100krok
  • více než 10 uživatelů
  • Základní kategorie softwaru
Hotline 471 212 011
Hotmail vario@mepatek.cz

Maintenance je servisní program, který zajišťuje uživatelům software Altus Vario

  1. technickou podporu uživatelů,
  2. pravidelné legislativní aktualizace software a
  3. přechod do vyšších verzí bez dodatečných licenčních poplatků.

Nad tento standard poskytujeme individuální služby na základě volitelné Servisní smlouvy (SLA).

Rozdíly v poskytovaných službách Maintenance a SLA

Poskytování technické podpory ve všední den 8:00 – 17:00h ANO ANO
Řešení nefunkčnosti nebo chybových stavů Varia ANO ANO
Odpovědi na dotazy k používání standardních modulů a doplňků ANO ANO
Informace k základnímu nastavení Varia ANO ANO
Řešení nefunkčnosti nebo chybových stavů zákaznických řešení NE ANO
Odpovědi na dotazy k používání zákaznických řešení NE ANO
Informace a podpora individuálních nastavení Varia NE ANO
Vlastní konzultant NE ANO
Realizace aktualizací Varia NE ANO
Testování zákaznických řešení v prostředí nové aktualizace NE ANO

Technická podpora uživatelů

Služba technické podpory Altus Vario je k dispozici v pracovní dny od 8 do 17 hodin.